Nacke3000 Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Skrivet 23 Januari 2010 Tja! På senaste tiden nu har mitt wii inte kunnat läsa spel och sånt så det går knappt att spela. (Skivorna är inte repade eller smutsiga) Hur kan jag fixa detta? Citera
MysticGohan Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Skrivet 23 Januari 2010 (redigerat) Skicka det till Nintendo så får de titta på den? Annars finns det någon sak man kan köpa för att göra rent wiit tror jag Redigerat 23 Januari 2010 av Prototype Citera
JosJuice Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Skrivet 24 Januari 2010 Om du har skivor i Wiin när den är avstängd, försök att ta ut skivorna före du stänger av. Citera
Muggebigge Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Skrivet 13 Mars 2010 Tja! På senaste tiden nu har mitt wii inte kunnat läsa spel och sånt så det går knappt att spela. (Skivorna är inte repade eller smutsiga) Hur kan jag fixa detta? om du har haft den länge det är drivern Citera
Killingspree Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Skrivet 13 Mars 2010 Tja! På senaste tiden nu har mitt wii inte kunnat läsa spel och sånt så det går knappt att spela. (Skivorna är inte repade eller smutsiga) Hur kan jag fixa detta? om du har haft den länge det är drivern Du menar är det drivern. OnT köp sån här luft spray burk och spreya lite i wii:et Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.