Exterlight Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 (redigerat) Tjena allihopa söker nu medlemmar till vår nystartade clan Natural-Born-Killers Lite krav : Ni måste ha mick , vi spelar bara hardcore eller för det mesta ;) Hör av er till mig Exterlight XBL : Exterlight Lite mer info vi har en hemsida www.Natural-Born-Killer.reklam :D www.Natural-Born-Killer.reklam Redigerat 26 Januari 2010 av Exterlight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2 Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Tja! jag har prestigat 1 gång och är level 57 och kör mycket hardcore. men jag har ingen mic :( kanske ska köpa men kan man gå med ändå?? jag heter Burstingink Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Kanske, vi får se om jag inte kommer med i en annan clan men annars så gärna! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Skulle vara kul men mitt jävla nätt fuckar som fan -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.