reklammicke Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Hej Är det någon som vet om det finns någon fläktlös kylplatta till bärbara datorer. Jag har en som låter som ett smärre tröskverk. Vad jag letar efter är en kylplatta som har typ vattenkylning eller liknande. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 (redigerat) vattenkylning? du behöver en stationär data för det enligt mig hur har du tänkt dig få plats med alla slangarna tex. detta är bara vad jag tror hur har du tex tänkt att något i denna storlek ska få plats inte ens slangarna får plats mitt råd köp bättre fläktar Redigerat 26 Januari 2010 av drill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 det finns på de flesta databutiker så fråga där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.