Darkdevil Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 (redigerat) Någon som vet hur lång tid man har på sig att skriva in koden på gamecardet efter att man köpt det? Jag har nämligen två gamecards liggandes som jag fick i julklapp och inget av dem fungerar. -.- Redigerat 26 Januari 2010 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Någon som vet hur lång tid man har på sig att skriva in koden på gamecardet efter att man köpt det? Jag har nämligen två gamecards liggandes som jag fick i julklapp och inget av dem fungerar. -.-Hur länge som helst kompis, kontakta blizzard - de skall gå att byta ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Någon som vet hur lång tid man har på sig att skriva in koden på gamecardet efter att man köpt det? Jag har nämligen två gamecards liggandes som jag fick i julklapp och inget av dem fungerar. -.-Hur länge som helst kompis, kontakta blizzard - de skall gå att byta ut. Tack så mycket för svar. Jag ska ta och kontakta Blizztard omgående. Ny fråga: Vad har dom för e-mailadress? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Någon som vet hur lång tid man har på sig att skriva in koden på gamecardet efter att man köpt det? Jag har nämligen två gamecards liggandes som jag fick i julklapp och inget av dem fungerar. -.- Hur länge som helst kompis, kontakta blizzard - de skall gå att byta ut. Tack så mycket för svar. Jag ska ta och kontakta Blizztard omgående. Ny fråga: Vad har dom för e-mailadress? xD https://eu.blizzard.com/support/webform.xml?locale=en_GB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Tack för hjälpen. Dock så fungerade gamecarden helt plötsligt, vette fan vad det var för fel (Jag hade inte skrivit in fel för jag dubbelkollade om och om igen). Måste ha varit Blizzards hemsida som strulat lite eller nått. O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg