bogerman1 Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 :( jag behöver hjälp på finafantasy2 då när man skulle gå och ta crystal of earth men dark elf har tagit den jag behöver hjälp :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Ta bort alla vapen av metall, låt den ta kål på er så ordnar det sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bogerman1 Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (redigerat) jag fattar inte ska man ta luftskeppet nånstans ellerska man döda sig själv snälla kan du svara :) Redigerat 29 April 2004 av bogerman1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Är du hos Dark Elf eller inte? Om inte, så ska du ta luftskeppet till nån borg med en massa skog runtomkring. Det finns en liten plats att landa på strax nedaför borgen. Gå in så hittar du en kompis där (skadad, så han kan inte hjälpa dig... än). Ett tips . försök hitta vapen av trä eller någon annan icke-metall. Gå ut igen och gå uppåt tills du hittar en skog med Chokobos. Fånga en blå chokobo så flyger du iväg. Nu ska du leta upp en grotta där du kommer hitta Dark Elf. Där inne måste du plocka bort alla vapen av metall, annars kan du inte slåss alls. Just därför får du gärna ha icke-metallsvapen med dig, men det går utan (jag gjorde det iaf). Ta dig till Dark Elf. Han kommer försöka döda dig, och låt honom göra det. Då kommer din kompis börja spela lite musik som gör att Dark Elf inte kan tvinga dig att inte använda metall, så ta nu och sätt på alla metallvapen igen (svärd, rustningar o dyl) och anfall. Nu är han en lätt match! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg