skatan222 Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 hej när jag var mindre när jag spelade cs med brosan så spelade jag en bana som heter typ: fy_kitchen eller de_kitchen men är det nån som vet vilken verision det finns på den kanske inte heter så men man är jätte liten och springer runt i ett kök också finns det en stor råttfälla som man ska akta sig för??!!??!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Prova lite olika De_rats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 27 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Det är helt fel verision....jag har 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) Ja, de_rats finns i 1.6 Finns massor av De_rats, t.ex de_rats_kitchen eller nått sånt. Som han sa: Testa olika de_rats Redigerat 30 Januari 2010 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 1 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 (redigerat) Ok men vilken verision är det på då?? Går det att köpa via steam elr är det för gammalt....Det är de_rats_kitchen Edit:Det är nog på css?? Redigerat 1 Februari 2010 av MyRlUnD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 (redigerat) Ok men vilken verision är det på då?? Går det att köpa via steam elr är det för gammalt....Det är de_rats_kitchen Edit:Det är nog på css?? Men OMG! Det är på 1.6 också! Testa googla på namnet ffs eller joina en server med den banan... Dagens ungdomar... Pff :( Redigerat 1 Februari 2010 av fimpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg