Saddam Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Någon som vet teman för mobilen? köpte den idag men hittar ingen tema till mobilen konstig nog :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Kanske borde ladda ner teman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Kanske borde ladda ner teman?*facepalms* Han hittar ju INGA teman på internet! Hur ska han ladda ner icke existerande teman? Jag kollade på några sidor jag litar på, men de hade inga teman tyvärr. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Är det inte så att du laddar ner en bild och har den som bakrunds bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Wow ni suger verkligen :huh: . Draghon, hittade du verkligen ingenting? HAHA, den här sidan har jag laddat ner saker massvis med gånger och inget fel med den Samsung S5230 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 De där är bakgrundsbilder, inte teman -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Det finns något som heter titta runt på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 (redigerat) Ja, pröva gärna det, säg till när du hittar teman till Samsung S5230 För att svara på frågan: Samsung S5230 stödjer inte teman alls Redigerat 29 Januari 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Ska jag säga varför det inte finns teman för samsung S5230? Därför att det är en skit mobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Du behöver väl inte bli sur för att du hade fel? Det är en bra mobil, bättre än de flesta touch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Möjligtvis, men SE och Nokia är bättre, dessutom kan man ladda ner teman till andra mobiler om du tittar lite extra XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Möjligtvis, men SE och Nokia är bättre, dessutom kan man ladda ner teman till andra mobiler om du tittar lite extra XPSa han att det inte fanns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.