Erram Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Och var inte du ''bannad'' från fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 (redigerat) Jo, jag var varnad; Redigerat 29 Januari 2010 av loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Jo, jag var bannad;Nej du var varnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Jo, jag var bannad;Nej du var varnad. :huh: Men snälla Erram kan inte du bara gå och skriva lite i din pokémon bok eller något? Men jag tror bara att du kan ändra bakrunds bild på mobilen, samma sak på min nokia 5530 så vitt jag vet. Men samsung mobiler har väll en homescreen som du kan ändra själv, är det den eller bakrunden du har bakom ikonerna du vill ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.