rooonja Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Hej! Jag undrar hur man sätter ut tomter, för när jag trycker på den där lägg till ny tomt-knappen så komer det upp en ruta och så står det "du måste lägga till ett nytt lager" eller något liknande. Någon som vet hur man lägger till et lager? :P tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Skapa ett nytt lager genom att högerklicka på "Världlager" i menyn till vänster och välj "Lägg till lager". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bonduz1337 Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 annars fins det fusk på sidan för att få tomte =D hahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holyfighterxx Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Jag har colectors eddition typ så jag fick med koder i spelets box Vill du så kan jag lägga upp alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg