dastan Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 hej jag undra bara om ni vet hur man kan flasha sit wii så att jag kan spela brända spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Är inte det olagligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Att chippa sitt Wii, lagligt. Att spela online med chippat Wii, olagligt. Att laddar ner, bränna och spela brända spel, olagligt. Om du ska chippa rekommenderar jag PsXcare. Riktigt kunniga och schyssta personer, även den affären som har varit i branschen längst i Stockholm eller Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Att chippa sitt Wii, lagligt. Att spela online med chippat Wii, olagligt. Att laddar ner, bränna och spela brända spel, olagligt. Om du ska chippa rekommenderar jag PsXcare. Riktigt kunniga och schyssta personer, även den affären som har varit i branschen längst i Stockholm eller Sverige. Nån särskild adledning att det är olagligt att spela online? Sabbas det typ för andra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Jag har själv aldrig varit på PSX-care men har hört lite blandade åsikter om dem som jobbar där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Sök på blocket, där brukar det finnas folk som chippar det för ca 100 spänn. Om det inte finns så kan du googla. Om du inte hittar något då så ska du fråga runt bland folk du känner om dom kan göra det eller om dom känner någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helado Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Chipper.se funkar bra, känner ägarn så du kan lita på det. De har affärn i Örebro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Kolla Kapten Krok, de har en butik vid Backaplan, Gbg. http://kaptenkrok.jetshop.se/default.aspx?...ng-c-230-2.aspx Låses dock, pga. §3.7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg