Hoppa till innehåll

Nuke Boost


iEliteCookie
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag vet

han kommer in i en lobby och bjuder sedan in den han ska nuke boosta eller tvärt om

sen har han Tactical insertson

dom går till ett ställe och han lämnar sin Tactical

snubben som ska få nuken dödar han

sen när han spawnar så lämnar han sin Tactical

död, sen spawna...

 

såg en kille som gjorde det

när jag ville döda han så dog jag

ville bara slänga kontrollen i väggen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ska man göra nuke boost? Jag ser inte poängen, ingen kommer ju tänka WOOW han har nuke emblem, för det har ju skitmånga nu. Du själv kommer väl inte heller vara stolt eftersom du vet ju att du har boostat. Det är inte jättesvårt att få nuke, använd harrier strike, chopper gunner, nuke och sitt och campa med cold-blooded, ninja och använd heartbeat sensor eller bara spela bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ska man göra nuke boost? Jag ser inte poängen, ingen kommer ju tänka WOOW han har nuke emblem, för det har ju skitmånga nu. Du själv kommer väl inte heller vara stolt eftersom du vet ju att du har boostat. Det är inte jättesvårt att få nuke, använd harrier strike, chopper gunner, nuke och sitt och campa med cold-blooded, ninja och använd heartbeat sensor eller bara spela bra.

man kanske gör det för XPns skull

när man kallat in ett antal nukes så klarar man ju en Challenge

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ska man göra nuke boost? Jag ser inte poängen, ingen kommer ju tänka WOOW han har nuke emblem, för det har ju skitmånga nu. Du själv kommer väl inte heller vara stolt eftersom du vet ju att du har boostat. Det är inte jättesvårt att få nuke, använd harrier strike, chopper gunner, nuke och sitt och campa med cold-blooded, ninja och använd heartbeat sensor eller bara spela bra.

man kanske gör det för XPns skull

när man kallat in ett antal nukes så klarar man ju en Challenge

 

och vad ger den? 10000xp, det får man när man efter 150kills med vilket vapen som helst och det tar väl fan inte så mycket längre tid? + att det är roligare, det är ju trots allt ett first person shooter som man har betalat 700 spänn för, då ska man väl spela det? Inte sitta med jävla tactical insertion i något hörn i utkanten av mappen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...