DonaldDuck Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 OM han verkligen vill nukeboosta, gör han ju det i ett rum med 8 boosters, hur ska du komma in och döda honom där? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 OM han verkligen vill nukeboosta, gör han ju det i ett rum med 8 boosters, hur ska du komma in och döda honom där? :) det finns nått som heter Cage Match vet du vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Men då nukeboostar han ju inte, då heter det något annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 jag vet han kommer in i en lobby och bjuder sedan in den han ska nuke boosta eller tvärt om sen har han Tactical insertson dom går till ett ställe och han lämnar sin Tactical snubben som ska få nuken dödar han sen när han spawnar så lämnar han sin Tactical död, sen spawna... såg en kille som gjorde det när jag ville döda han så dog jag ville bara slänga kontrollen i väggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 (redigerat) Det kallas Mininukeboost, eftersom det bara är 2 pers. Redigerat 1 Februari 2010 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Men det jag skrev funkar i tex TDM också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Varför ska man göra nuke boost? Jag ser inte poängen, ingen kommer ju tänka WOOW han har nuke emblem, för det har ju skitmånga nu. Du själv kommer väl inte heller vara stolt eftersom du vet ju att du har boostat. Det är inte jättesvårt att få nuke, använd harrier strike, chopper gunner, nuke och sitt och campa med cold-blooded, ninja och använd heartbeat sensor eller bara spela bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Varför ska man göra nuke boost? Jag ser inte poängen, ingen kommer ju tänka WOOW han har nuke emblem, för det har ju skitmånga nu. Du själv kommer väl inte heller vara stolt eftersom du vet ju att du har boostat. Det är inte jättesvårt att få nuke, använd harrier strike, chopper gunner, nuke och sitt och campa med cold-blooded, ninja och använd heartbeat sensor eller bara spela bra. man kanske gör det för XPns skull när man kallat in ett antal nukes så klarar man ju en Challenge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Varför ska man göra nuke boost? Jag ser inte poängen, ingen kommer ju tänka WOOW han har nuke emblem, för det har ju skitmånga nu. Du själv kommer väl inte heller vara stolt eftersom du vet ju att du har boostat. Det är inte jättesvårt att få nuke, använd harrier strike, chopper gunner, nuke och sitt och campa med cold-blooded, ninja och använd heartbeat sensor eller bara spela bra. man kanske gör det för XPns skull när man kallat in ett antal nukes så klarar man ju en Challenge och vad ger den? 10000xp, det får man när man efter 150kills med vilket vapen som helst och det tar väl fan inte så mycket längre tid? + att det är roligare, det är ju trots allt ett first person shooter som man har betalat 700 spänn för, då ska man väl spela det? Inte sitta med jävla tactical insertion i något hörn i utkanten av mappen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 OM han verkligen vill nukeboosta, gör han ju det i ett rum med 8 boosters, hur ska du komma in och döda honom där? :)Det stör inte mig fattar du väl -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 4 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 ok då är man dålig när man 54-1 kills me UMP45 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 ok då är man dålig när man 54-1 kills me UMP45 54-1 är jävligt bra, men ta bort de 20 killsen med Chopper Gunner/AC130, så har du 34-1. Sen tar du bort några UMP kills också, UMP är som MW2's Mp40. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg