dastan Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 VILKA PS3 SPEL HAR NI . VAD TYCKER NI OM DOM ??????????????. B) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Först och främst finns det redan över 20 sådana här trådar... Sedan är det ju så att du inte verkar särskilt seriös... Och du borde väl motivera om vilka spel du har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dastan Skrivet 31 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 (redigerat) Först och främst finns det redan över 20 sådana här trådar... Sedan är det ju så att du inte verkar särskilt seriös... Och du borde väl motivera om vilka spel du har? va menar du mig?. vad menar du med att att det inte värkar säriöst. och sluta klaga. fifa 10 gta iv rock band. dom spelen har jag. men jag brukar spela fifa 10 online ;) Redigerat 31 Januari 2010 av dastan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Assassin's Creed 2 Call of Duty: Modern Warfare 2 GTA 4 Guitar Hero: World Tour Killzone 2 LittleBigPlanet MGS4: Guns of the Patriots Pure Resistance: Fall of Man The Saboteur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Call of Duty: Modern Warfare 2. Ska köpa snart : Battlefield bad company 2 Killzone 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg