spy Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Vad har ni för gitarr förstärkare och vad tycker ni om den/dem? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Har en liten värdelös Fender 15w, men å andra sidan har jag en Pod X3 Live-pedal, som fixar till tonen en hel del. Fortfarande inte nöjd, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Använder en Peavey Vypyr 30w. Väldigt bra modeling amp för det priset. Har allt jag behöver, dock så borde man skaffa en Sanpera footcontroller för att fullborda den till 100%. Men är riktigt nöjd, den får min Stagg strat kopia att njuta och inte skämmas för att det är en kopia :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.