PH123 Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Skrivet 2 Februari 2010 Hej! jag har laddat ner IceHud, packat upp det och lakt in det i inteface, men när jag loggar in på Wow så finns den inte på skärmen (den finns om man trycker på Addons knappen inne i Wow) både innan och efter jag laddade ner IceHud har jag laddat ner andra Addons, och dom har det inte varit något problem med. varför gör det så? hur fixar man det?? tack på förhand
PH123 Skrivet 2 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2010 Ja, det går inte. Det finns liksom inte när man är inne på gubben, men om man är där man ska ''välja'' gubbe så finns det ju en Addon knapp, om jag går in där så finns icehud där och den är enabled.
PH123 Skrivet 3 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 3 Februari 2010 Det är fixat, mne har en annan fråga. Om cartographer. Det fungerar jättre bra och så förutom en sak: Det stämmer inte. jag tittade på kartan en gång när jag var i goldshire, fast mappen visade att jag var i Stormwind :S kan man fixa detta?
Denisb Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Skrivet 3 Februari 2010 Det är fixat, mne har en annan fråga. Om cartographer. Det fungerar jättre bra och så förutom en sak: Det stämmer inte. jag tittade på kartan en gång när jag var i goldshire, fast mappen visade att jag var i Stormwind :S kan man fixa detta? Uppdatera addonen? Kör du Blizzards server eller privat server?
PH123 Skrivet 3 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 3 Februari 2010 Jag kör inte på privat server
Rekommendera inlägg