teoflopp93 Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Skrivet 4 Februari 2010 Tja, är det någon som vet hur jag gör för att ladda ner ett Xbox 360 spel (via T ex Piratebay) och sen få in det i mitt 360? Måste man ha chip etc? eller funkar det med något speciellt program på datorn? all hjälp uppskattas! Tack på förhand //teoflopp Citera
Sidney Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Skrivet 4 Februari 2010 Flasha eller JTAG ditt Xbox 360. Flash = Byter programvara på skivläsaren så den kan läsa brända skivor. JTAG = Minns inte riktigt vad man gjorde, har för mig att man löder och lite sånt. Men här kan man spela spelet direkt från en extern hårddisk och slipper bränna dem. Ladda ner ett Xbox 360 spel (rekommenderar Private Trackers framför TPB). Extrahera spelet. Kör spelet i ABGX360 på datorn. Bränn spelet med exempelvis ImgBurn på Verbatim DVD+R DL 8.5 gb skivor / Lägg in på din externa hårddisk. ----- JTAG är dyrare än att flasha, men du blir också mycket säkrare på live. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.