ImCasualGamer Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Vet inte när det kommer, men jag kommer nog att skaffa detta: http://xbox360.ign.com/articles/115/115036...?_cmpid=ign1161 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klotet Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 gears 3 bulle storm (de verkar bra men doligt att de driver me halo drar ner betyget man for inte driva me halo) o massa andra coola spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Fattar inte att man kan tycka om gears of war, det måste ha varit en av de sämsta spelserierna jag spelat någonsin. OnT: halo reach. soul calibur IV. fable III. Dead Island assassins creed brotherhood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 18 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 (redigerat) Fattar inte hur man INTE kan tycka om Gears of War, finns ju inte coolare spel. ^_^ Funderar på Just Cause 2, demot var ju rätt najs. Börjar tröttna på BO... Redigerat 18 Februari 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 gears 3 bulle storm (de verkar bra men doligt att de driver me halo drar ner betyget man for inte driva me halo) o massa andra coola spel :)Exakt hur driver det med Halo? Har prövat demot och sett några filmer på Youtube, vad jag vet gör det inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 de jorde en parodi po halo i en trailer osmaklitJa, du som Halo fanboy tar väl det ganska hårt antar jag.Men annars borde spelet inte få minus för det. Ett till spel jag ska köpa iår är L.A Noire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Red Dead Redemption och WET är inköpta, väntar bara på att de skall dimpa ned i brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Måste säga att Civilization Revolution var riktigt kul på demot. Är rätt säker på att jag ska köpa: Gears of War 3 Intressanta spel, kanske köp: RDR Just Cause 2 Civilization Revolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Antagligen TES V Skyrim och MW3, men det blir i slutet av året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 (redigerat) Metal Gear Solid: Rising, lägger till Tekken Tag Tournament 2 också. Redigerat 3 Mars 2011 av Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam333 Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 dead risning 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 Köpa? Pfff, haha... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.