Hivee Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Skrivet 7 Februari 2010 jag rekomenderar Asus moderkort Intel core 2 quad minimum 2 ghrz 4 gb ram creative eller realtek ljudkort nätverkskort realtek grafikkort nvidia geforce 9800 gtx 320 gb hårdisk minst. måste vara minst 7200 rpm HD DVD brännare ett sort skal som är till för att just kyla minst en stor fläkt på sidan och två fläktar på baksidan. rekomenderar 4 fläktar till och med. samsung lcd skärm 19 tum eller en lcd tv och det ska vara hdmi utgång för bildsingalen Äkta windows 7 home premium eller ultimate 64 bit oem inte en uppgradering utan hela oprativsysemet på en skiva. Måste skärmen vara Samsung? Kan den inte vara 20"? Vad är ett "sort skal"? Varför duger inte det inbyggda ljudkortet och nätverkskortet? Varför måste operativsystemet vara äkta? Får inte operativsystemet vara Windows 7 Professional? Vad är en HD DVD brännare? Är det Blu-Ray? för at samsung gör bäst skärmar och tv apparater jo det kan vara 20 tum. när jag sa ett skal menade jag lådan där alla delarna är i. jo det inbyggda ljudkortet går bra om man har ett asus moderkort så oftas så är det ett från realtek samma gällande nätverkskortet. oprativsystemet ska vara äkta bara för annars blir det ett jävla krångel och ja det kan vara professional. du vet vad HD dvd är och det är inte blue ray jag tycker själv det inte är riktigt nödvändigt med blueray ännu Chassi? Citera
laxan96 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Skrivet 7 Februari 2010 och nej jag tror inte du är dum i huvudet och ja jag vet att du bara löjlar dig. jag rekomenderar Asus moderkort Intel core 2 quad minimum 2 ghrz 4 gb ram creative eller realtek ljudkort nätverkskort realtek grafikkort nvidia geforce 9800 gtx 320 gb hårdisk minst. måste vara minst 7200 rpm HD DVD brännare ett sort skal som är till för att just kyla minst en stor fläkt på sidan och två fläktar på baksidan. rekomenderar 4 fläktar till och med. samsung lcd skärm 19 tum eller en lcd tv och det ska vara hdmi utgång för bildsingalen Äkta windows 7 home premium eller ultimate 64 bit oem inte en uppgradering utan hela oprativsysemet på en skiva. Måste skärmen vara Samsung? Kan den inte vara 20"? Vad är ett "sort skal"? Varför duger inte det inbyggda ljudkortet och nätverkskortet? Varför måste operativsystemet vara äkta? Får inte operativsystemet vara Windows 7 Professional? Vad är en HD DVD brännare? Är det Blu-Ray? för at samsung gör bäst skärmar och tv apparater jo det kan vara 20 tum. när jag sa ett skal menade jag lådan där alla delarna är i. jo det inbyggda ljudkortet går bra om man har ett asus moderkort så oftas så är det ett från realtek samma gällande nätverkskortet. oprativsystemet ska vara äkta bara för annars blir det ett jävla krångel och ja det kan vara professional. du vet vad HD dvd är och det är inte blue ray jag tycker själv det inte är riktigt nödvändigt med blueray ännu Chassi? ja chassi rättare sagt Citera
ArgSnickare Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Skrivet 7 Februari 2010 jag rekomenderar Asus moderkort Intel core 2 quad minimum 2 ghrz 4 gb ram creative eller realtek ljudkort nätverkskort realtek grafikkort nvidia geforce 9800 gtx 320 gb hårdisk minst. måste vara minst 7200 rpm HD DVD brännare ett sort skal som är till för att just kyla minst en stor fläkt på sidan och två fläktar på baksidan. rekomenderar 4 fläktar till och med. samsung lcd skärm 19 tum eller en lcd tv och det ska vara hdmi utgång för bildsingalen Äkta windows 7 home premium eller ultimate 64 bit oem inte en uppgradering utan hela oprativsysemet på en skiva. Måste skärmen vara Samsung? Kan den inte vara 20"? Vad är ett "sort skal"? Varför duger inte det inbyggda ljudkortet och nätverkskortet? Varför måste operativsystemet vara äkta? Får inte operativsystemet vara Windows 7 Professional? Vad är en HD DVD brännare? Är det Blu-Ray? för at samsung gör bäst skärmar och tv apparater jo det kan vara 20 tum. när jag sa ett skal menade jag lådan där alla delarna är i. jo det inbyggda ljudkortet går bra om man har ett asus moderkort så oftas så är det ett från realtek samma gällande nätverkskortet. oprativsystemet ska vara äkta bara för annars blir det ett jävla krångel och ja det kan vara professional. du vet vad HD dvd är och det är inte blue ray jag tycker själv det inte är riktigt nödvändigt med blueray ännu Inget krångel med mitt operativsystem som inte är äkta men får väl köpa ett äkta då för säkerhets skull innan det börjar krångla, får väl byta min skärm mot en Samsung 19 eller 20" också och köpa ett större skal med 4 fläktar kanske? Visste inte heller att det fanns HD DVD enheter, trodde bara det fanns CD, DVD och Blu-Ray. I mitt ASUS moderkort är det inte realtek utan ASUSTek. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.