loopen Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Det är ett prov som alla svenskar gör i årskurs 5 och 9, och sedan alla år i gymnasiet*, käre finne. *tror jag 3an också ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Det är ett prov som alla svenskar gör i årskurs 5 och 9, och sedan alla år i gymnasiet*, käre finne. *tror jag 3an också ;) . Nae ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Det är ett prov som alla svenskar gör i årskurs 5 och 9, och sedan alla år i gymnasiet*, käre finne. *tror jag 3an också ;) . Nae ? Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Det är ett prov som alla svenskar gör i årskurs 5 och 9, och sedan alla år i gymnasiet*, käre finne. *tror jag 3an också ;) . Nae ? Jo. Var bor du för någonstans ? Btw: Kan vara ett sånt här ? Ämnesprov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 (redigerat) Det är ett prov som alla svenskar gör i årskurs 5 och 9, och sedan alla år i gymnasiet*, käre finne. *tror jag 3an också ;) . Nae ? Jo. Var bor du för någonstans ? Btw: Kan vara ett sånt här ? Ämnesprov Ja, det var det. Redigerat 27 Februari 2010 av loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 (redigerat) Det är ett prov som alla svenskar gör i årskurs 5 och 9, och sedan alla år i gymnasiet*, käre finne. *tror jag 3an också ;) . Nae ? Jo. Var bor du för någonstans ? Btw: Kan vara ett sånt här ? Ämnesprov Ja, det var det. Aha, okejs.. New stuff från -09 då alltså.. Var det svårt ? oO' Redigerat 27 Februari 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Ska ha i början på mars till majVaFan snackar du om. Vi är ju klara efter påsklovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Vad jag vet så är det i Maj. I vilken klass börjar det? Jag går i 4:an och jag minns inte om det började i 5:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.