Darkdevil Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Någon här på fuska som har en HoN beta-key att ge bort? ^^ Alla mina polare utom jag lirar det och man känner sig ju fan totalt utanför när de drar igång med HoN snacket. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Jag har ingen nyckel, men en användare jag aldrig använder (eller kommer att använda), skicka ett pm om du vill ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Jag borde väl ha ett tiotal nycklar. :P Skicka din E-mail i ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Fick ett acc av Hivee, han er snel hest. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.