ff war Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Har Skate 2, Fenomenalt Bra Spel! :D Ganska så realistiskt, roligt, ganska lång story, bra multiplayer.. ja allt är bra med det! xD Men om jag ska vara ärlig så tycker jag att grafiken ser lite dålig ut i skate 3 jämfört med skate 2, sen tror jag inte dem gör så värst många ändringar med spelet. Mest storyn skulle jag tro. :D Men men får se om jag köper det eller satsar på min skateboard irl. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Skate 1 var bra. Skate 2 var ännu bättre, bara en sak att 2an är mer "skatevänlig" alltså mer orealistisk för att passa bättre. Tycker jag är dåligt. Kommer nog bli ännu värre med 3an :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 jag har det och det är skitgrymt jag har redan sålt 1000,000 brädor (har haft spelet ett tag nu) men det är skitgrymt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.