finnur Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 hej jag har just fått ps3 och jag har bara fifa 10 och jag tänker att köpa ett nytt spel på online . vet någon om bra online spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 hej jag har just fått ps3 och jag har bara fifa 10 och jag tänker att köpa ett nytt spel på online . vet någon om bra online spel?På Playstation Store?, hmm... Fat Princess har jag hört är bra, annars skulle jag köpa grejor till ett spel jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 (redigerat) Modern Warfare 2 är väl det bästa online spelet (om du gillar såna spel). EDIT: Märkte inte du ville köpa från Playstation Store, sorry. Redigerat 8 Februari 2010 av Jote Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finnur Skrivet 10 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 nej inte fran playstation store bara i afferer. Ps kan inte anvenda svensk bokstaver lengre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.