Zhug Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Skrivet 8 Februari 2010 Hej . På elevensval är jag egentligen ledig men jag tänkte på att bygga en ihop en dator. Och nu behöver jag links/bilder på en bra setup. Hade tänkt mig allt ifrån 4-6k alltså ingen värsting dator men en som ändå funkar att spela lite spel på. Tack så mycket och gokväll :) Citera
KalphiteQ Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Skrivet 8 Februari 2010 (redigerat) Här, http://img525.imageshack.us/img525/9445/shoplist.png Har du hårddiskar och chassi så kommer den fungera väldigt bra. Maxa de allra flesta spelen. Har du inte det så kommer du som sagt inte få särskilt mycket prestanda för den slanten. Redigerat 8 Februari 2010 av KalphiteQ Citera
ArgSnickare Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Skrivet 10 Februari 2010 Vad har att du är ledig på elevens val att göra med denna tråden? On-topic, har du några gamla delar som du kan använda? Några särskilda krav? Det framgår inte vad för dator du ska ha men det verkar som du ska ha en stationär. Sätter ihop något efter sportlovet om du fortfarande behöver det då :) Citera
Zhug Skrivet 11 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2010 Vet inte bara skrev det :P Har gamla pissiga delar men de är inga vidare fina saker. Vill ha en stationär som flyter spel bra t.ex wow. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.