Zhug Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 (redigerat) Intressekoll på mitt playstation 3 80gb. Skickar med Fifa 09, GH 5 med hela settet, trummor, gitarr, mic. Bud på detta? Har kvitto från media markt och konsollen är nästan oanvänd. Några små märken på ovansidan men den funkar och inga problem med den. 2 handkontroller ingår, Skicka pm eller i tråden, bai Redigerat 9 Februari 2010 av Zhug Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Intressekoll på mitt playstation 3 80gb. Skickar med Fifa 09, GH 5 med hela settet, trummor, gitarr, mic. Bud på detta? Har kvitto från media markt och konsollen är nästan oanvänd. Några små märken på ovansidan men den funkar och inga problem med den. 2 handkontroller ingår, Skicka pm eller i tråden, bai 2500 kronor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 28 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Bättre kan du ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Kan väl säkert på 4000 för den, men inte här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Lägg upp på tradera eller blocket, där kan du få 5000 kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 La ut de på blocket för 3.9k. En kille ringde och sa att de va några tusen för dyrt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 La ut de på blocket för 3.9k. En kille ringde och sa att de va några tusen för dyrt :Ptråkmåns som säljer din ps3 :). Men om du skickar med alla dessa spel tycker jag nog inte det är för dyrt. Är det sixaxis eller sixaxis dualshock? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 En vanlig och en dualshock 3 tror jag att de va. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 La ut de på blocket för 3.9k. En kille ringde och sa att de va några tusen för dyrt :PFörsöker ju bara lura dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 jag letar efter ett ps3 för ungefär 2000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinson12 Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 http://www.triathlet.se/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg