Tonfisksallad Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Tjenare! Jo jag undrar om det går att få tag i Condition Zero utan Serial/CD-Key... Altså så jag bara kan spela mot BOTar och välja vilken map jag ska köra "New Multiplayer game". Går det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 (redigerat) Kan du förklara lite tydligare? Det är ganska oklart om vad det är som du frågar efter. Counter-Strike: Condition Zero kan man köpa på http://store.steampowered.com/app/80/. Man behöver ett konto men det är gratis. Där får man inte heller en Serial/CD-Key. Det verkar som att du inte vill ha det, så det stämmer överens med din förfrågan. Redigerat 10 Februari 2010 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 10 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Nästan... Jag skulle bara vilja spela Condition Zero gratis :/ Det funkar förstås inte online då men det kräver jag inte. Går det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Du vill alltså ha en crackad version? Kollat piratbukt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg