Ryssfemma Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Som ovan. Men Taekwondo handlar inte bara om att få sparka och slåss på varandra. Det handlar om diciplin, och respekt. Oft: Vilket bälte har du? Jag går inte på taekwondo men sveriges andra bästa går i min klass och han sa att han ska slå mig.. Om han slår mig så anmäler jag han och han får sluta.. lol folk i den åldern tror liksom att dem är silverstar stallone eller Andersen Silvia bara för att dem går på kampsport. Taekwando, Kung fu och Karate här i Sverige suger överhuvudtaget. Börja du på thaiboxning eller MMA samt BJJ så kan du skrämma han lite med ditt försvar. Det är bara därför han kom 1:a i hela tyskland på taekwondo Du kan inte komma med i Tysklands Taekwondo Mästerkap om du är med i ett Svenskt kampsportsklubb.Man kan inte vara 1:a i ett land, du kan däremot komma 1:a för en speciell tävling och det beror på även vilken viktklass han tävlade i. För det tredje, det kan vara en lögn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 13 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Som ovan. Men Taekwondo handlar inte bara om att få sparka och slåss på varandra. Det handlar om diciplin, och respekt. Oft: Vilket bälte har du? Jag går inte på taekwondo men sveriges andra bästa går i min klass och han sa att han ska slå mig.. Om han slår mig så anmäler jag han och han får sluta.. lol folk i den åldern tror liksom att dem är silverstar stallone eller Andersen Silvia bara för att dem går på kampsport. Taekwando, Kung fu och Karate här i Sverige suger överhuvudtaget. Börja du på thaiboxning eller MMA samt BJJ så kan du skrämma han lite med ditt försvar. Det är bara därför han kom 1:a i hela tyskland på taekwondo Du kan inte komma med i Tysklands Taekwondo Mästerkap om du är med i ett Svenskt kampsportsklubb.Man kan inte vara 1:a i ett land, du kan däremot komma 1:a för en speciell tävling och det beror på även vilken viktklass han tävlade i. För det tredje, det kan vara en lögn. LYSSNA INTE PÅ GANGSTALEAN!!!! Han kom 1:a i Berlin open inte i tyskland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.