MrJesper Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 (redigerat) Hej, jag har just bestämt mig vilket team jag ska använda i HG/SS. För mig blir dem här Dragonite - Thunderpunch - Blizzard - Dragon rush - Waterfall Garchomp - Earthquake - Giga Impact - Roar of time - Rock Climb Charizard - Blast burn - Flamethrower - Earthquake - Fly Ampharos - Thunder - Thunderbolt - Hyper Beam - Rock smash Heracross - Focus Punch - Megahorn - Aerial Ace - Strenght Vaporeon - Hydro Pump - Blizzard - Surf - Hyper Beam Vad tycker ni? Ska jag byta ut någon? Men ändå den största frågan, Vad ska ni ha för team? Redigerat 2 Maj 2010 av Thunderboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 själv HAR man Quilava, Gastly, Hoothoot,togepi har inte kommit längre xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Kommer förhoppnings vis att bli: Feralgitar Nidoking Marowak Pkachu (red)Gyarados Lugia Kommer att äga alla team som man kan ha!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 mitt nuvarande team: quilava,flaffy,mew(event), zubat, togepi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Kommer nog att bli thyplosion pidgeot lugia ho-oh red gyarados och någon mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Kommer förhoppnings vis att bli: Feralgitar Nidoking Marowak Pkachu (red)Gyarados Lugia Kommer att äga alla team som man kan ha!!! Det beror på hur du använder ditt team, starka pokemon tar dig ingenstans ifall du inte vet hur man ska använda dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) Jag kommer nog ha: Feraligatr Ampharos Arcanine Pidgeot Espeon Tyranitar/Nidoking/Dragonite Redigerat 21 Februari 2010 av Noodles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Kommer förhoppnings vis att bli: Feralgitar Nidoking Marowak Pkachu (red)Gyarados Lugia Kommer att äga alla team som man kan ha!!! Det beror på hur du använder ditt team, starka pokemon tar dig ingenstans ifall du inte vet hur man ska använda dom. Ha inte red Gyarados, träna en Magikarp istället så får du en starkare. Dessutom suger Nidoking hårt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 När kommer HG/SS ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 26:e mars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Sabba inte heartgold/soulsilver genom att använda de nya pokémonen, grejen är ju att man ska ha guld/silver-pokémonen. Har detta team på Gold: Typhlosion Ho-oh Sudowoodo Lanturn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Lanseringen blir på en skön fredag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg