BlueUmbreon Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) .... Redigerat 25 April 2010 av Zakuza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mitt e Ursarin ampharos red gyrados ho oh och typlohsion och lugia bra stavning...... Not Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mitt e Ursarin ampharos red gyrados ho oh och typlohsion och lugia bra stavning...... Not Skall man rätta någon så bör man själv skriva med korrekt grammatik och stavning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mitt e Ursarin ampharos red gyrados ho oh och typlohsion och lugia bra stavning...... Not Skall man rätta någon så bör man själv skriva med korrekt grammatik och stavning. haha nu fick du att kolla i ordboken efter fina ord va? haha p12or Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mitt e Ursarin ampharos red gyrados ho oh och typlohsion och lugia bra stavning...... Not ooooooooooh jag glömde ett g på URSARING jag ska genast springa och korsfästa mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mitt e Ursarin ampharos red gyrados ho oh och typlohsion och lugia bra stavning...... Not ooooooooooh jag glömde ett g på URSARING jag ska genast springa och korsfästa mig :( haha <333 typlohsion... också btw :P nerra alla gör misstag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 24 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mitt e Ursarin ampharos red gyrados ho oh och typlohsion och lugia bra stavning...... Not ooooooooooh jag glömde ett g på URSARING jag ska genast springa och korsfästa mig :( haha <333 typlohsion... också btw :P nerra alla gör misstag ;) Ja, det är sant. Men jag kan inte förså varför alla alltid ska kommentera ett litet stavfel. Det är ju knappast någon uppsats. Det kan ju också vara utav den enkla anledningen att bokstaven "g" hakat upp sig och att man inte märker att det inte kommer ett "g". //TB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mitt e Ursarin ampharos red gyrados ho oh och typlohsion och lugia bra stavning...... Not ooooooooooh jag glömde ett g på URSARING jag ska genast springa och korsfästa mig :( haha <333 typlohsion... också btw :P nerra alla gör misstag ;) Ja, det är sant. Men jag kan inte förså varför alla alltid ska kommentera ett litet stavfel. Det är ju knappast någon uppsats. Det kan ju också vara utav den enkla anledningen att bokstaven "g" hakat upp sig och att man inte märker att det inte kommer ett "g". //TB haha griniga alla ska bli då läser ni lagboken innan ni går och lägger er också eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mitt e Ursarin ampharos red gyrados ho oh och typlohsion och lugia bra stavning...... Not ooooooooooh jag glömde ett g på URSARING jag ska genast springa och korsfästa mig :( haha <333 typlohsion... också btw :P nerra alla gör misstag ;) Ja, det är sant. Men jag kan inte förså varför alla alltid ska kommentera ett litet stavfel. Det är ju knappast någon uppsats. Det kan ju också vara utav den enkla anledningen att bokstaven "g" hakat upp sig och att man inte märker att det inte kommer ett "g". //TB haha griniga alla ska bli då läser ni lagboken innan ni går och lägger er också eller? Kaaaansssssskkkkkkkeeeeeeeee........ Nä XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mitt e Ursarin ampharos red gyrados ho oh och typlohsion och lugia bra stavning...... Not Skall man rätta någon så bör man själv skriva med korrekt grammatik och stavning. haha nu fick du att kolla i ordboken efter fina ord va? haha p12or Fördomsfulla jävel, somliga snackar på detta vis, du tror väl inte på allvar att letar i ordböcker efter "fina ord"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 mitt e Ursarin ampharos red gyrados ho oh och typlohsion och lugia bra stavning...... Not ooooooooooh jag glömde ett g på URSARING jag ska genast springa och korsfästa mig :( haha <333 typlohsion... också btw :P nerra alla gör misstag ;) Ja, det är sant. Men jag kan inte förså varför alla alltid ska kommentera ett litet stavfel. Det är ju knappast någon uppsats. Det kan ju också vara utav den enkla anledningen att bokstaven "g" hakat upp sig och att man inte märker att det inte kommer ett "g". //TB haha griniga alla ska bli då läser ni lagboken innan ni går och lägger er också eller? Kaaaansssssskkkkkkkeeeeeeeee........ Nä XD haha <33 :P Någon som vet om det är några nya pokemon i Heart gold / soul silver till skilnad från Gold och silver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg