halopro96 Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Skrivet 11 Februari 2010 ibland när jag sitter vid min dator så blir skärmen blå och det står att den har stängts av för att den inte ska ta skada elr så. antivirus har jag o de funkar så inge virus är de. det brukar hända 2-3 gånger per dag, och de är väldigt drygt datorn är nästan ny, fick den julen 2009. snälla hjälp mig!!!!!!!1 Citera
fimpen Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Skrivet 11 Februari 2010 Herregud, det du har kallas bluescreen. Den får det när det blir något error nånstans, kan hända helt random utan att man får veta vad som är felet. :o Men det bästa du kan göra är antagligen (Dum som jag är) att formatera om datorn då det värkar vara systemfiler elr liknande som är skadade. Citera
Jilde94 Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Skrivet 11 Februari 2010 Fick oxå det ibland för en tid sen, dock inte lika ofta som dej. Bad luck =/ För mej var det att en drivrutin till högtalarna var konstiga? Och varför har hans inlägg blivit anmält? ser inget fel? Citera
halopro96 Skrivet 11 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2010 Jag vet inte, han tycker väll att jag är korkad för att jag har datorproblem. -.- hitta en sida som visar alla sorters fel vid Bluescreenes o jag tror jag har grejat de. men jag vill gärna veta hur man omformaterar datorn Citera
Legolasswe Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Skrivet 12 Februari 2010 (redigerat) Installera om med en OS(Operativsystem) skiva. Windows Xp t.ex. Redigerat 12 Februari 2010 av Legolasswe Citera
Boffaroffe Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Skrivet 12 Februari 2010 Jag vet inte, han tycker väll att jag är korkad för att jag har datorproblem.Ja, absolut.Dessutom bryter du mot §3.1. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.