↗ till inläggetoch så vitt jag vet bad jag dig hålla käften för en timme senHapp... Nu vet alla att 360xbox2 är saintsrow2... IP ban?
Så vitt jag vet, så har Saintsrow2 blivit IP bannad förut?
↗ till inläggetoch så vitt jag vet bad jag dig hålla käften för en timme senHapp... Nu vet alla att 360xbox2 är saintsrow2... IP ban?
Du kommer inte slippa undan att redovisa hur som helst, lika bra att vara först.
Var inte så barnslig. "Jippie, jag slapp redovisa", tror du att din lärare ger dig betyg för att du slipper göra saker?
Jag brukar se till att förbereda mig ordentligt sedan vara först ut att redovisa, eventuellt om någon idiot i klassen redovisar före. Nästan garanterat högt betyg. "Fick den idioten G borde fan KalphiteQ få MVG". Du förstår nog.
↗ till inläggetHapp... Nu vet alla att 360xbox2 är saintsrow2... IP ban?
De som har varit IP bannade mer än över ett år blev unbannade, men här verkade det som om admin gjorde ett misstag.
För att inte vara för mycket offtopic;
Klarar du inte att redovisa inför 20personer som du känner så kommer du aldrig klara dig i arbetslivet, gör om gör rätt! :)
Vissa har svårt att redovisa inför en klass och man är inte barnslig för det och man kan säkert klara arbetslivet.
MathiasB: Att kunna redovisa framför folk är ett måste i dem flesta yrken.
Men det försvinner säkert under uppväxten. Fast problemet var ju löst.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in