Pokemonium Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Vad gör du i pokemon värden just nu? jag skriver in coder till mitt action replay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Världen heter det annars.. Ev träning är aldrig något fel att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Försöker samla ihop 999.999 Poké XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Vad gör du i pokemon värden just nu? jag skriver in coder till mitt action replay. För det första heter det "världen" och för det andra skriver du inte in koder i Pokemon, utan i din AR... Jag kör Pokemon Platinum.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 haha Gött kritiska alla är då :D nej jag har jusst klarat gymledaren i goldrodcity? stavning. men ni fatar vad jag menar :P på mitt Pokemon Heart gold :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 fångar en shiny pshyduck på väg till åttonde gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 haha Gött kritiska alla är då :D nej jag har jusst klarat gymledaren i goldrodcity? stavning. men ni fatar vad jag menar :P på mitt Pokemon Heart gold :D me too Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 fångar en shiny pshyduck på väg till åttonde gymmet. vilket spel? själv ska jag köra pearl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 fångar en shiny pshyduck på väg till åttonde gymmet. vilket spel? själv ska jag köra pearl. DPP Antagligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Onödig tråd låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg