Krle Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Skrivet 14 Februari 2010 Hej alla fuska.se medlemmar, Det är nu så att jag har haft problem med att installera msn i flera månader och kan inte hitta felet och hur jag skulle kunnat installera den. Ju jag har en "ASUS Notebook M51Kr Series"dator. Och varje gång jag försöker den nyaste windows live messenger så får jag upp " Det gick inte att konfigurera installationsprogrammet Kontrollera att du är ansluten till internet Ja jag är ansluten till internet annars skulle jag inte kunnat prata över skype,vara inne på fuska.se och andra sidor. Och nej jag har ingen Windows Live Family Safety som kan blocka den Har bifogat en bild där man kan se hur det ser ut när det kommer upp att det är nåt fel och jag inte kan installera msn. Nån som kan hjälpa mig lösa problemet ?! Citera
Erram Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Skrivet 14 Februari 2010 Mysko, har aldrig sett något sånt innan. Det fungerade klockrent för mig att installera. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.