Hoppa till innehåll

Pokémon Heart Gold & Soul Silver


gongong
 Dela

heart gold eller soul silver?  

52 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Har redan Heartgold och både lugia och Ho-ho är best tycker jag.

 

Det heter bäst :D

men jag kanske ska köpa Heart gold eller Ss vilka rekommenderar ni?

Det är i stort sätt samma spel bara lite version exklusiva pokemon som är skillnaden

 

Jo men vilken tycker du är bättre?

 

 

Då det knappt finns några skillnader så är det väl ganska svårt att favoritisera något av dom?

Själv tog jag HeartGold eftersom jag redan har silver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

heart gold och soul silver är bara dåliga rip of från silver och guld , BTW är det också enklare på soul silver och hart gold att vinna ligan och träna pokemon. ni borde köpa silver och guld ! men pokemon gul, blå ,röd och grön är bäst

Jag dog.

 

DET ÄR MENINGEN ATT DET SKA VARA SAMMA SPEL FFS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fattar väll jag med, men det är så j*vla dåligt !

Heart Gold och Soul Silver är dem bästa spelen hittills enligt mig.

Dem var bra remakes, mycket bättre än FR LG. Tog tillbaka den nostalgiska kännslan på ett bra sätt.

Till skillnad från de andra spelen till DS så använder sig det bäst till touch plattan så att man kan välja om man vill använda den eller A,B,X och Y knapparna.

Dem har funktionen att ha vilken pokemon man vill bakom sig vilket aldrig tidigare har funnits.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fattar väll jag med, men det är så j*vla dåligt !

Heart Gold och Soul Silver är dem bästa spelen hittills enligt mig.

Dem var bra remakes, mycket bättre än FR LG. Tog tillbaka den nostalgiska kännslan på ett bra sätt.

Till skillnad från de andra spelen till DS så använder sig det bäst till touch plattan så att man kan välja om man vill använda den eller A,B,X och Y knapparna.

Dem har funktionen att ha vilken pokemon man vill bakom sig vilket aldrig tidigare har funnits.

 

Håller helt med Zitros ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...