Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjabba.

Nu är det så att man inte har lirat WoW sedan sommar '09 och jag ska skapa nytt account genom RAF.

Skulle vilja ha lite tips på klasser osv.

Server: Kazzak

Är det något nytt man missat dessutom? Förutom det faktum att Cataclysm kmr sabba hela wow xF

Skrivet (redigerat)

Finns ingenting att sabba, alla springer redan runt i senaste tier

Dock så tittar man inte på gearet imo. Möjligtvis om du har HC gear, vilket inte alla random scrubs har. Själv tkr jag det är respekt med att ha downat feta bossar och ha biffigt PvP gear B)

Ontopic; Det är ganska lätt att skaffa gear nu idd. Spamma HCes tills du får fullt Triumf gear :)

Redigerat av Nittionio
Skrivet

Tjabba.

Nu är det så att man inte har lirat WoW sedan sommar '09 och jag ska skapa nytt account genom RAF.

Skulle vilja ha lite tips på klasser osv.

Server: Kazzak

Är det något nytt man missat dessutom? Förutom det faktum att Cataclysm kmr sabba hela wow xF

Det är mycket nytt du har missat och jag tror inte heller som nämnt tidigare att Cataclysm kommer förstöra wow. Random hc system är underbart enligt mig. gear är lätt att få tag på vilket kan vara skönt.

En fråga bara, har du hittat någon att lira RAF med? För jag letar nämnligen efter någon att göra det med.

Kravet är att det är du som skapar accountet och att vi lirar på Grim Batol på Hordesidan. Jag står för ALLT guldvis så du behöver inte tänka på mountskill, duelspecc ect. betalar t o m epicflying om vi börjar levla fort! Kan även erbjuda om du är en bra, aktiv spelare att joina vår guild.

• Skapa ny...