Holyfighterxx Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Jag tycker man ska kuna göra mer trix med cykeln. Jag har pokemon ruby finns det updateringar på deta spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Jag tycker längre handling, förbjuda cheat maskiner och shinys lite oftare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Jag tycker längre handlingk.förbjuda cheat maskinerJag dog.och shinys lite oftare.Skulle förstöra meningen med dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 och shinys lite oftare.Skulle förstöra meningen med dem. Hur många gånger kan man dö? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Om man heter JosJuice så är man antagligen immortal =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne97 Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 vadå dö? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon2010 Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 vadå dö?josjoice säger att han dör hela tiden fattar inte varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 (redigerat) vadå dö?josjoice säger att han dör hela tiden fattar inte varför han/hon heter JosJuice -.-' Redigerat 17 Februari 2010 av Link1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 han säjer väl så för att han tycker att det e kul lr nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 han säjer väl så för att han tycker att det e kul lr nåt. Han säger så för att han tycker att ni skriver tröga saker eller meningslösa grejer... -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 han säjer väl så för att han tycker att det e kul lr nåt. Han säger så för att han tycker att ni skriver tröga saker eller meningslösa grejer... -_- sak samma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 håll er till Topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg