BlueUmbreon Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Att alla Kul pokemonar (syftar på kul legendarisaka) bara går att få genom hack o events. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 At det va längre handling Jo, det blir ju så tråkigt när spelet tar slut och det inte finns mer att göra... håller me erram och pokemon2010 längre handling!! håller med ska vara längre handling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Alla spel efter emerald är rätt lama ja. Men jag skulle velat ha skiten i 3d på wii:et. Det sista, hade varit sjuukt coolt. Och längre handling hade inte varit dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 At det va längre handling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Alla pokémon borde finnas utan events/fusk. Kommer ju inga events till äldre spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Tycker man borde kunna få legendary pokémonen utan att fuska/vänta tills nästa event men självklart inte Nintendo måste känna(stavning?) mer pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Jag missade Darkrai Eventet och nu kan jag inte skaffa det -.- Det jag menar är att man (i det här fallet Darkrai) kan få pokémonen utan event också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Tycker man borde kunna få legendary pokémonen utan att fuska/vänta tills nästa event men självklart inte Nintendo måste känna(stavning?) mer pengarmm (tjäna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg