Layton Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Hej, jag har klarat ut spelet och jag har inget för mig så kan någon berätta för mig var alla stamp stands finns? Jag har arton stycken. Nummer nitton är i Mountain Temple och den sista vet jag inte var den är så... Hjälp! Det här är dem jag har: Castle Town, Mayscore, Outset Village, Woodland Sanctuarity, Wooden Temple, Tower of Spirits, Trading Post, Anouki Village, Snowland Sanctuarity, Icy Spring, Blizzard Temple, Goron Village, Valley Sanctuarity, Dune Sanctuarity, Desert Temple, Pirate Hideout, Papuzia Village, Island sanctuarity och Marine Temple. Det blir arton stycken. Ja de som saknas är ju Mountain temple och någonting... Fråga ett: Vad är någonting??? Den sista? var finns den? Fråga två: Den i Mountain Temple vet jag var den är. Man åker med en liten "bil" omkring på ett spår men hur växlar jag till ett annat spår? Jag kan inte komma dit där stampstandet är och jag vet inte hur man växlar spår. Det finns en "lampa" som man kan slå på men den gör ingen nytta när jag slår på den. Hjälp mig, tack. MVH The Queen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 kan bara svara på fråga två den är i nord östra hörnet på våning 1 där är det en lila dimma som man ska blåsa bort! sen är den där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 kolla på www.zeldadungeon.net.du kommer fram till en sida där det går att välja mellan olika zelda spel så trycker du på spirit tracks.sen trycker du på stamp stands.då kommer det upp var alla stamp stands ät någonstans. det va väll lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 kan bara svara på fråga två den är i nord östra hörnet på våning 1 där är det en lila dimma som man ska blåsa bort! sen är den där Tack så mycket. Jag trodde att jag hade Wooden Temple men det hade jag inte men ibland glömde jag att räkna med den ändå... tror du att det var en tillfällighet? kolla på www.zeldadungeon.net.du kommer fram till en sida där det går att välja mellan olika zelda spel så trycker du på spirit tracks.sen trycker du på stamp stands.då kommer det upp var alla stamp stands ät någonstans. det va väll lätt. Tack så mycket! Jag ska fick hjälp där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg