gongong Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Vad är era rekord i hrc och target smash co-op och solo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 10 sek blankt med fox på target smash lvl 1 med fox och runt 19 sek på lvl 5 med mario och nån mer är väl det jag kommer ihåg :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 18 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Ok ska själv kolla sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Detta kanske kallas Bump vet inte om det är för gammal tråd men detta måste jag bara säga: svenska rekordet i hrc spelat av mig och en vän! :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Har fått 5:28 i target smash lvl1 med fox+fox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.