GangstaLean Skrivet 16 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 ja fast löenordet måste inehåla minimm 8 tecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Har du testat stor bokstav? Min kompis hade samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Tyvär det funka inte heller :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Det borde ju vara koden som ni har skrivit in i nätverke t =/ Kom på det nu, lösenordet är inget lösenord, det är en IP Adress. Den som har hand nätverket måste kunna koden, antingen nedskrivet eller utantill. Så fråga dina föräldrar. That's it, problem solved XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Det borde ju vara koden som ni har skrivit in i nätverke t =/ Kom på det nu, lösenordet är inget lösenord, det är en IP Adress. Den som har hand nätverket måste kunna koden, antingen nedskrivet eller utantill. Så fråga dina föräldrar. That's it, problem solved XD Det tvivlar jag starkt på, har varit tvungen att ange lösenord på min iPhone när jag använder skolans nät, och det är ett påhittat lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Det borde ju vara koden som ni har skrivit in i nätverke t =/ Kom på det nu, lösenordet är inget lösenord, det är en IP Adress. Den som har hand nätverket måste kunna koden, antingen nedskrivet eller utantill. Så fråga dina föräldrar. That's it, problem solved XD Det tvivlar jag starkt på, har varit tvungen att ange lösenord på min iPhone när jag använder skolans nät, och det är ett påhittat lösenord Kanske, men det är en ganska stor skillnad på en iPod Touch och en iPhone =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Det borde ju vara koden som ni har skrivit in i nätverke t =/ Kom på det nu, lösenordet är inget lösenord, det är en IP Adress. Den som har hand nätverket måste kunna koden, antingen nedskrivet eller utantill. Så fråga dina föräldrar. That's it, problem solved XD Det tvivlar jag starkt på, har varit tvungen att ange lösenord på min iPhone när jag använder skolans nät, och det är ett påhittat lösenord Kanske, men det är en ganska stor skillnad på en iPod Touch och en iPhone =/ Gällande internet, ingen alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Okey, vi strunter i det, kolla här -_- What did I say? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Du kan göra en reset på lösenordet, vilken modell är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 (redigerat) Tror han måste fråga sina föräldrar om adressen/koden innan han ska göra något annat... Redigerat 16 Februari 2010 av Erram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Du kan göra en reset på lösenordet, vilken modell är det?3G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Du kan göra en reset på lösenordet, vilken modell är det?3G På routern alltså, och står det något om WLAN under eller på sidan av den? (routern :p) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.