Fuskgalning Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Efter att ha laddat ner några föremål från Exchange och MTS slutade helt plötsligt alla .sims3pack att fungera. Är det cachen som strular, eller vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Vart fixade du packet? Om du laddade ner från en sida vilket som kallas modding så har jag läst väldigt ofta om problem till alla möjliga spel bla The Sims 3. Om det handlar om modding skulle jag gärna behöva en länk dit för att lösa problemet. Annars har jag ingen aning vänligen förklara vart du försökt fixa detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 21 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) Vart fixade du packet? Om du laddade ner från en sida vilket som kallas modding så har jag läst väldigt ofta om problem till alla möjliga spel bla The Sims 3. Om det handlar om modding skulle jag gärna behöva en länk dit för att lösa problemet. Annars har jag ingen aning vänligen förklara vart du försökt fixa detta.Jag laddade ner .sims3pack filen från den officiella exchange sidan, men jag löste det genom att ta bort några korrupta .package filer från MTS.EDIT: Och all cache. Redigerat 21 Februari 2010 av Fuskgalning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg