najzzz Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Skrivet 16 Februari 2010 Tjenna Har funderat på att köpa en laptop som jag ska använda till skolarbete, surfing a lite altmjöligt. Har tänkt på den här eller den här vilken tycker ni värkar bäst eller har ni något annat förslag så säg gärna till :) Citera
Ryssfemma Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Skrivet 16 Februari 2010 Första alternativet, mycket bekvämare och mera ramminnen som får tunt arbete och flyta på. Citera
KalphiteQ Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Skrivet 16 Februari 2010 Första alternativet, mycket bekvämare och mera ramminnen som får tunt arbete och flyta på. Kolla igenom lite mera noggrant så ser du att de lite större skillnaderna är endast upplösningen och batteritiden. Och med det vinner Acer'n som också har möjlighet att utöka RAM minnet till 2gb. Så ifall du har lust att betala 700 mer för de sakerna så välj Acer'n. Citera
najzzz Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 17 Februari 2010 Första alternativet, mycket bekvämare och mera ramminnen som får tunt arbete och flyta på. Kolla igenom lite mera noggrant så ser du att de lite större skillnaderna är endast upplösningen och batteritiden. Och med det vinner Acer'n som också har möjlighet att utöka RAM minnet till 2gb. Så ifall du har lust att betala 700 mer för de sakerna så välj Acer'n. Okej, men hur mycket tror du man måste betala om man ska utöka RAM minnet till 2gb? :) Citera
najzzz Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 17 Februari 2010 (redigerat) Är det lätt att sätta ditt de nya? :) Redigerat 17 Februari 2010 av najzzz Citera
KalphiteQ Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Skrivet 17 Februari 2010 Är det lätt att sätta ditt de nya? :) Ja, på båda mina laptops jag har haft så har det vart en liten lucka under datorn just för minnena. Förmodligen likadant på Acern. Citera
najzzz Skrivet 18 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2010 (redigerat) Är det lätt att sätta ditt de nya? :) Ja, på båda mina laptops jag har haft så har det vart en liten lucka under datorn just för minnena. Förmodligen likadant på Acern. Okej bra :) har hittat en annan också vad säger ni om den här? Redigerat 18 Februari 2010 av najzzz Citera
ArgSnickare Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Skrivet 18 Februari 2010 Båda datorerna är verkligen hur sämst som helst, ska du ha någon av de tycker jag iallafall att du ska ta Acer'n Citera
najzzz Skrivet 18 Februari 2010 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2010 Båda datorerna är verkligen hur sämst som helst, ska du ha någon av de tycker jag iallafall att du ska ta Acer'nvet du någon bättre då? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.