Heidi Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Kanske jag är trög, men lill tjejen som är 6 är har redan lyckats samla på sig 26 stjärnor. Vill så gärna hjälpa henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 du ska gå till mitten av slottet och kolla upp mot ljuset och så kommer du till den banan där den finns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heidi Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 händer inget när jag gör så.... Är bara ett ljussken och en röst som pratar... men inte mer=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heidi Skrivet 18 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Någon som vet???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 tryck x så att den somar in på gubben du e och gör sen så att har kollar upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 YouTube is your friend, Google is you mom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Men prova att spela lite mera banor och så. Jag tror att du måste vänta ett tag till innan du kan kolla upp mot solen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=dsm5pzRg3oM det finns typ hur man klarar alla stjärnor i hela spelet på youtube också bara att söka på vad stjärnan heter, t.ex. "Blast the Wall" Redigerat 17 Juli 2010 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg