cubone Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 hej jag undrar vilket det bästa flashkortet e? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Ingen aning, men R4 funkar bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 R4 är DÖD. Köp inte någon R4 nu, för alla är fejk. Köp Acekard eller M3 istället, de uppdaterar ofta och är säkra kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heidi Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Vad är ett flash kort för ngt? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon2010 Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 ni tror att R4 är fejk det trode jag med men det är bara och klicka på mappar och sen gå ner till spelet du vill köra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 19 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 n5 då e de bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon2010 Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 n5 då e de bra? Kanske ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Själv använder man m3i zero för mitt dsi och m3ds real för mitt light. Båda fungerar alltid, och de flesta spelen går att spela, om de inte gör det kommer det alltid ut en patch som brukar fixa sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 ni tror att R4 är fejk det trode jag med men det är bara och klicka på mappar och sen gå ner till spelet du vill köra :PJag dog. För många gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 ni tror att R4 är fejk det trode jag med men det är bara och klicka på mappar och sen gå ner till spelet du vill köra :P Jag menade inte att kortet inte funkar, utan att alla kort som heter R4 och har något annat namn än "R4 DS" är inte ett ÄKTA R4-kort! Läs här för mer information: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=106232 Varför R4 är död? För att Nintendo stämde skiten ur dem: http://www.arnnet.com.au/article/336704/up...ribution_fight/ n5 då e de bra? Kanske ;) N5 och andra N-kort är problemfyllda till bredden. -> http://gbatemp.net/index.php?showforum=114 De korten som är säkra att satsa på är Acekard, CycloDS, M3 och DSTT/TopToy DS. Köp inte någon annan skit. Personligen rekommenderar jag Acekard, men den är kanske lite krånglig om man inte är lite tekniskt lagd. För Acekard ska man använda AKAIO firmwiren. Ska du köpa Acekard så köp Acekard 2i, för den är framtidssäker om du vill köpa en DSi sen och Acekard 2.1 har haft en massa problem på sistone (dålig batch, tillverkaren har inte tillverkat dem rätt så de knasar hela tiden). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 19 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 hur menar du med att det e skit har det och funkar bra bara ett spel har kraschat pkmn ranger men annars e det bra så hur menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg