Escain Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Alla N-kort krashar titt som tätt, spel funkar inte utan att fixa dem, korten pajar... Finns mycket mer problem som jag inte orkar gräva ner mig i. Jämfört med Acekard, bara att lägga spel på kortet och det är bara att köra. Om ett spel inte skulle funka så kommer en firmwire uppdatering efter 3 dagar och så funkar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Jag har ett r4 ett ganska gammalt köpte det 2006 eller 2007, ingen aning om det är en klon men det tar då dom nya spelen galant. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zandzor Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 dstt funkar väll ^^ fast köpte det nyss :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Köpte och fick mitt R4 idag har inte spelat nåt på det än dock. Men en kompis har de och det har inte varit ett enda litet problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 R4 fungerar alla tiders Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Inte alla R4 gör det, mitt gör det men är dock inte säker på att det är orginal, men vissa R4 fungerar ungefär lika bra som en pappersbit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Det enda som jag är missnöjd med är att fusken inte fungerar även fast jag har en riktigt stor fuskdatabas från gbatemp som jag placerade i "_system_" mappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Alla fusk fungerar prefekt på mitt, vart köpte du ditt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 minns inte, mitt heter bara R4 och inget i stil med R4 II eller nåt så jag tror det inte är en piratkopia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RunnsWebshop Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 M3 och Acekard är klart bäst men DSTT, DSTTi är bra och billiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 T,T,D,S TTDS!!!! (äger ut R4) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 n5 då e de bra? Har ett sånt, funkar fint, dom flästa spel funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg