cubone Skrivet 8 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Jag har ett acekard2i nu men alla men fusken funkar inte till alla spel och vissa står det typ e+=.k lr nåt sånt e den nån speciel cheat fil jag ska ha lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Du måste manuellt ladda ner en ny cheatdatabase lite då och då från denna sidan: http://cheats.gbatemp.net/ Den är dock inte uppdaterad sen December :/ denna temporära cheatfilen är bättre just nu: http://www.mediafire.com/?m76ziinvzwpi6no Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Om inte jag har fel så är DsTT mycket bättre än det där R4? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Acekard slår DSTT med hästlängder och är billig. R4an är fortfarande bra pga att Normatt (som gör AKAIO firmwiren till Acekard) var schysst och gjorde Wood R4 firmwiren som tillåter R4ägare att köra nya spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 12 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 den där filen från mediafire funkar inte för det finns ingen .dat fil lr nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Men för bövelen, ladda ned winRAR och packa upp filen så får du en .dat fil. På vissa sidor får man inte ladda upp vad som helst, då måste man packa filer för att kunna ladda upp dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 12 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 jag har winrar och har "packat upp" den men det finns ingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 http://img836.imageshack.us/img836/6407/datfil.png Förstår inte vad problemet är... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Vilket flashkort rekommenderar ni till den klassiska Nintendo DS? Om det ens finns någon som stödjer, jag har försökt hitta pekpennor ganska länge och det hittar jag inte ens till den klassiska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 (redigerat) I princip alla flashkort funkar den DSphat, Nintendo kan inte blocka phat eller lite som de kan med DSi. Acekard 2i är billig och uppdateras väldigt ofta så många spel funkar på den fort. (Köp inte 2.1, den är drabbad av många kopior så köp 2i för att vara säker). Om du vill ha en gba-emulator kan du kika på Supercard DSTWO, den är dyr men det är bättre kvalité. Vet inte hur den är i övrigt, är snål av mig så jag har bara Acekarden. Redigerat 14 September 2010 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg