Stixx Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Jag har en balance druid, den har bara 25 i crit men 500 hit. är detta bra eller ska jag fixa critten? obs, spelar på en privat server så det är därför jag inte vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Jag har en balance druid, den har bara 25 i crit men 500 hit. är detta bra eller ska jag fixa critten? obs, spelar på en privat server så det är därför jag inte vet.beror på private servern, crit kanske scalear åt helvete. Men googla bara på "Balance druid Hit cap" och om du har för mycket hitcap så kan du gemma för mer crit :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 19 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Jag har en balance druid, den har bara 25 i crit men 500 hit. är detta bra eller ska jag fixa critten? obs, spelar på en privat server så det är därför jag inte vet.beror på private servern, crit kanske scalear åt helvete. Men googla bara på "Balance druid Hit cap" och om du har för mycket hitcap så kan du gemma för mer crit :o ok, körde icc 10 igår och det funkade rätt bra, crittade 15k med starfire nästan hela tiden tack vare eclipse :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Jag har en balance druid, den har bara 25 i crit men 500 hit. är detta bra eller ska jag fixa critten? obs, spelar på en privat server så det är därför jag inte vet. beror på private servern, crit kanske scalear åt helvete. Men googla bara på "Balance druid Hit cap" och om du har för mycket hitcap så kan du gemma för mer crit :o ok, körde icc 10 igår och det funkade rätt bra, crittade 15k med starfire nästan hela tiden tack vare eclipse :P Private suger ändå :P Erkänn du spelar på en vart man lvlar upp sin egen gubbe :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 19 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 (redigerat) Jag har en balance druid, den har bara 25 i crit men 500 hit. är detta bra eller ska jag fixa critten? obs, spelar på en privat server så det är därför jag inte vet. beror på private servern, crit kanske scalear åt helvete. Men googla bara på "Balance druid Hit cap" och om du har för mycket hitcap så kan du gemma för mer crit :o ok, körde icc 10 igår och det funkade rätt bra, crittade 15k med starfire nästan hela tiden tack vare eclipse :P Private suger ändå :P Erkänn du spelar på en vart man lvlar upp sin egen gubbe :D Nej faktiskt inte, jag spelar på en instant 80 där man får t8 och toc25hc i början ^^ fast eftersom det är instant 80 så brukar det vara många noobs och därför jobbigt att fixa raids :( när jag körde icc var det t.ex. en tank som sa åt mig att sluta dpsa för att han inte kunde hålla threat xD (hade dock bara 5k i dps) Redigerat 19 Februari 2010 av Ponne92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg