laynus Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) http://coczo.se/show/freedomf.png Just nu sitter jag och tränar på att göra hemsidor layouter så jag skulle gärna vilja ha feedback på dom!! Skriv inte bara dåligt, jag vill veta vad jag ska förbättra! Layouter just nu: Portfolio design 404 error sida Test sida med noise(ful men ville bara testa lite) Flera kommer senare! Mvh Datornord Redigerat 22 Februari 2010 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 21 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Tar jävligt lång tid att laddavilken av dom?Portfolien ? de kan vara för att den inte är kodad och bara en bild än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Går skitfort för mig :o Snyggt. 404 va snyggast :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Går ju fort, 404 var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 22 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) Tack jag ska försöka göra något annat att visa! Så ni vet tar jag gärna emot beställningar på hemsidor. Bygger sedan bara en liten länk till mig där nere^^ Något nytt kommer under kvällen! Ska jag banta ner filerna också? EDIT: Varför jag inte märket att de är sega är för jag kör tråd 24 mbit / s så de går fort! Ännu en design släppt ful men jag ville bara testa noise :P Redigerat 22 Februari 2010 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.