dennison Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Hittar inte bana 6 på world 8. Har annars tagit alla stora pengar på alla banorna men behöver hjälp med bana 6 world 8. Har klarat hela orld 8 och tagit alla stora pengar men får ej fram bana 6. Mvh Dennison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Jag dog. Igen. Super Mario Bros. (som finns till Wii) har bara 4 nivåer i värld 8. FÖRSÖK ATT VARA MER TYDLIG MED SPELET ISTÄLLET FÖR ATT PÅSTÅ ATT DET ÄR ETT HELT ANNAT SPEL. Och ja, jag vet vilket spel du menar. Har glömt bort hur man låser upp den nivån. Finns nog någon film i slottet som visar hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennison Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Jag dog. Igen. Super Mario Bros. (som finns till Wii) har bara 4 nivåer i värld 8. FÖRSÖK ATT VARA MER TYDLIG MED SPELET ISTÄLLET FÖR ATT PÅSTÅ ATT DET ÄR ETT HELT ANNAT SPEL. Och ja, jag vet vilket spel du menar. Har glömt bort hur man låser upp den nivån. Finns nog någon film i slottet som visar hur man gör. Tjena dennison här! Ber om ursäkt för det är bana 7 på world 8 på New super Mario bros till Wii som jag inte får fram. Mvh Dennison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Tjena dennison här! Ber om ursäkt för det är bana 7 på world 8 på New super Mario bros till Wii som jag inte får fram. Mvh Dennison Det finns en film i Peach slott i värld 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Tjena dennison här! Ber om ursäkt för det är bana 7 på world 8 på New super Mario bros till Wii som jag inte får fram. Mvh Dennison Det finns en film i Peach slott i värld 1. tänkte bara skriva att filmen heter bonus goal 7-2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.