puppyangel Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Detta är jättejobbigt...jag vet inte hur jag ska göra i spirit tempel...jag letar och gör allt möjligt men jag kommer ingenstans...snälla någon som gjort spirit tempel kan väl hjälpa mig???!!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Oot eller?. vart i templet är du? vad har du problem med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puppyangel Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 asså...i början. jag e liten och har kommit förbi tjejen och krypit i hålet..men jag hittar inte det som det tjejen skulle ha. om du vet vart det finns... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StaffMod Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 asså...i början. jag e liten och har kommit förbi tjejen och krypit i hålet..men jag hittar inte det som det tjejen skulle ha. om du vet vart det finns... Det som piraten pratar om är "silver gauntlets" (silver handskar). Du måste klara av "hela" templet som lilla link, för att få tag på dem. Sedan blir piraten bortförd av två häxor (som sedan blir bossen i templet). Så du kommer behålla handskarna ;) Behöver du en mer detaljerad guide? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puppyangel Skrivet 25 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 asså...i början. jag e liten och har kommit förbi tjejen och krypit i hålet..men jag hittar inte det som det tjejen skulle ha. om du vet vart det finns... Det som piraten pratar om är "silver gauntlets" (silver handskar). Du måste klara av "hela" templet som lilla link, för att få tag på dem. Sedan blir piraten bortförd av två häxor (som sedan blir bossen i templet). Så du kommer behålla handskarna ;) Behöver du en mer detaljerad guide? :P Ja, tack! hade varit bra eftersom jag e lite seg, haha!XD asså om du kan fixa det...:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StaffMod Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Här har du en detaljerad guide. Jag har översatt den på svenska.. :P kopiera denna länk till webläsaren: http://translate.google.se/translate?js=y&...sl=en&tl=sv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puppyangel Skrivet 28 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 asså...i början. jag e liten och har kommit förbi tjejen och krypit i hålet..men jag hittar inte det som det tjejen skulle ha. om du vet vart det finns... Det som piraten pratar om är "silver gauntlets" (silver handskar). Du måste klara av "hela" templet som lilla link, för att få tag på dem. Sedan blir piraten bortförd av två häxor (som sedan blir bossen i templet). Så du kommer behålla handskarna ;) Behöver du en mer detaljerad guide? :P Ja, tack! hade varit bra eftersom jag e lite seg, haha!XD asså om du kan fixa det...:P tack!;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puppyangel Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Nu har jag kommit en bit(tack vare guiden..XD)men den förklarar inte så bra när det gäller "Ganon's Castle - Destroy the Fire Barrier" jag får inte tag på en utav de fem silver rupees. så om du vet berätta hur...! och "Ganon's Castle - Destroy the Purple Barrier" där behöver jag hjälp med det första rummet som man kommer till. hoppas att någon fattar vad jag menar för jag förklarar så dåligt. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg