Hoppa till innehåll

Hjälp! Fastnat I Spirit Tempel


puppyangel
 Dela

Rekommendera inlägg

asså...i början. jag e liten och har kommit förbi tjejen och krypit i hålet..men jag hittar inte det som det tjejen skulle ha. om du vet vart det finns...

Det som piraten pratar om är "silver gauntlets" (silver handskar). Du måste klara av "hela" templet som lilla link, för att få tag på dem. Sedan blir piraten bortförd av två häxor (som sedan blir bossen i templet). Så du kommer behålla handskarna ;) Behöver du en mer detaljerad guide? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså...i början. jag e liten och har kommit förbi tjejen och krypit i hålet..men jag hittar inte det som det tjejen skulle ha. om du vet vart det finns...

Det som piraten pratar om är "silver gauntlets" (silver handskar). Du måste klara av "hela" templet som lilla link, för att få tag på dem. Sedan blir piraten bortförd av två häxor (som sedan blir bossen i templet). Så du kommer behålla handskarna ;) Behöver du en mer detaljerad guide? :P

 

 

Ja, tack! hade varit bra eftersom jag e lite seg, haha!XD

asså om du kan fixa det...:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså...i början. jag e liten och har kommit förbi tjejen och krypit i hålet..men jag hittar inte det som det tjejen skulle ha. om du vet vart det finns...

 

Det som piraten pratar om är "silver gauntlets" (silver handskar). Du måste klara av "hela" templet som lilla link, för att få tag på dem. Sedan blir piraten bortförd av två häxor (som sedan blir bossen i templet). Så du kommer behålla handskarna ;) Behöver du en mer detaljerad guide? :P

 

 

Ja, tack! hade varit bra eftersom jag e lite seg, haha!XD

asså om du kan fixa det...:P

 

tack!;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag kommit en bit(tack vare guiden..XD)men den förklarar inte så bra när det gäller "Ganon's Castle - Destroy the Fire Barrier" jag får inte tag på en utav de fem silver rupees. så om du vet berätta hur...!

och "Ganon's Castle - Destroy the Purple Barrier" där behöver jag hjälp med det första rummet som man kommer till.

 

hoppas att någon fattar vad jag menar för jag förklarar så dåligt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...